Kizárólag a társasházakat érintő adatkezelésről szóló, egész naposra tervezett szakmai konferenciát tartottunk 2019. július 25-én a Budapest, Kuny Domokos u. 13-15. szám alatt, a FÜTI OMEGA INGATLANISKOLA épületében.
A regisztrációra 9 órától volt lehetőség, amely keretén belül ellenőriztük a jelentkezők személyazonosságát és a részvételi díj befizetését. Lehetőség volt nyilatkozni az adatkezeléssel kapcsolatban, valamint a fényképfelvétel készítéshez lehetett hozzájárulni, vagy azt megtagadni.
A rendezvény teljes időtartama alatt gondoskodtunk:
- kávéról,
- pogácsáról,
- édes süteményről,
- ásványvízről, üdítőről,
- szendvicsekről.
A meghívóban feltüntettük, hogy amennyiben ételallergia, egyéb ételérzékenység miatt valakinek külön igénye lenne a kínálattal kapcsolatban, jelezze, hogy személyre szabottan tudjunk készülni. Igyekeztünk tehát megfelelni mind a szakmai, mind a kényelmi elvárásoknak.
Az előadás anyaga kivetítőn keresztül került megjelenítésre, amelyet végig szakmai magyarázatokkal, példákkal egészítettem ki. Így lehetőség volt a vonatkozó szabályok olvasata mellett azok magyarázatát is hallgatni. Az ismertetett anyagrészt minden résztvevő megkapta adathordozóra mentve. Az előadáson hangfelvételt nem lehetett készíteni. Valamennyi résztvevőnek a jegyzeteléshez segítségül papírt és tollat is biztosítottunk.
Amennyiben a beszámoló olvasása után Önt is érdekel egy jó hangulatú társasházi szakmai konferencia, akkor kövesse az oldalam, nehogy lemaradjon a következő meghívóról.
A konferencia programja volt:
09:00-09:15-ig: Regisztráció, megnyitó.
09:15-11:00-ig: A társasházak jogi helyzetének bemutatása, alapfogalmak
átbeszélése.
Az adatvédelmet szabályozó jogszabályok ismertetése.
A GDPR felépítése, szerkezete, alapelvei.
Az adatkezelés jogalapjai.
Az érintettek jogai.
Az adatkezelő és adatfeldolgozó kötelességei.
11:00-11:15-ig: Szünet.
11:15-13:00-ig: A társasházak adatkezelése, az adatkezeléssel kapcsolatos
információk.
Az adatfeldolgozói szerződés.
A belső adatvédelmi szabályzat jogi lényege, elkészítésének menete.
Az incidens és incidenskezelés.
Kamerarendszer üzemeltetése a társasházban. Az érdekmérlegelési
teszt.
13:00-13:15-ig: Szünet.
13:15-15:00-ig: Az iratbetekintés szabályai.
Jogesetek, bírói gyakorlatok ismertetése.
Kérdések és válaszok. (Ahol lehetőség lesz a résztvevők által hozott
adatvédelmi iratok, szabályzatok átbeszélésére is.)
15:00-15:15-ig: A konferencia zárása.